FANDOM

NickMusic to amerykańska cyfrowa telewizja kablowa należąca do firmy Viacom, która jest pod kontrolą redaktora dziecięcej sieci kablowej Nickelodeon jako szóste rozszerzenie sieci w swojej historii. Jest spółką zależną od działu "Nickelodeon Group" oddziału Viacom Media Networks i prowadzi głównie programowanie muzyki i programów muzycznych od młodszych popowych artystów, które przemawiają do docelowej grupy Nickelodeon, a niektóre filmy są edytowane pod kątem zawartości w celu zaspokojenia potrzeb telewizji masowej. Rating rodzicielski PG TV zostałzastosowany w dniu transmisji w sieci lub zastąpiony filmem wideo .

Podobnie jak jej siostrzany teledysk - tylko sieci BET Jams i CMT Music , NickMusic opiera się na zautomatyzowanym harmonogramie "kółkowym", który został wprowadzony we wczesnych latach MTV2 . Pętla powtarza się trzy razy dziennie, zaczynając od 6 rano czasu wschodniego , a następnie resetując o godzinie 14 i 22 ( MTV Classic opiera się na całkowicie zautomatyzowanym harmonogramie, ale nie na kole).

2000px-NickMusic.svg