FANDOM

Nick Premium - Stacja działająca w Latach 2007-2010.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                == Nick Premium został wydany w grudniu 2007 roku. W przeciwieństwie do amerykańskiej wersji Nicktoon, miał pokazy TeenNick i niektóre z pokazów z lat 90. w sieci.

W 2009 Nickelodeon ogłosił, że Nick Premium zostanie przemianowany na Nicktoons. Nick Premium podpisał kontrakt o 6:04, kiedy Nick Premium został przemianowany na Nicktoons. Niektóre programy zostały usunięte z sieci po uruchomieniu Nicktoons. Sieć jest zawsze 24 godziny na dobę.

W dniu 30 czerwca 2014 r. Sky Deutschland wycofało Nicktoons ze swojej platformy. Nie podano żadnego powodu dla decyzji. Sky podkreśla jednak, że koncentruje się na ekspansji swojej oferty HD. Nicktoons był jednak dostępny tylko w standardowej rozdzielczości (SD). Nicktoons jest dostępny w Niemczech w sieciach kablowych Unitymedia i Kabel BW oraz w ofercie telewizji mobilnej Deutsche Telekom wśród innych partnerów.

Nick Premiums